Welkom - Reisverslag uit Nederland, Nederland van franckenclaudia - WaarBenJij.nu Welkom - Reisverslag uit Nederland, Nederland van franckenclaudia - WaarBenJij.nu

Welkom

Door: Claudia

Blijf op de hoogte en volg

12 September 2014 | Nederland, Nederland

Wat leuk dat je de tijd neemt om onze pagina te bezoeken... Wij vinden het belangrijk dat we de familie, vrienden en vriendinnen op de hoogte houden hoe het met ons zal gaan op het eiland Sint Maarten. Wij proberen onze ervaringen hier op te schrijven zodat jullie mogelijk een beeld krijgen over hoe wij het zullen vinden en dat je natuurlijk weet dat we niet alleen maar lekker in de zon liggen met een cocktail;-)

Mocht je nog niet weten hoe dit alles is ontstaan dan kun je onderstaande tekst verder lezen. Verder probeer ik of Franck wat te schrijven. Zoals het er uit gaat zien weten wij nog niet. Wel weet ik dat ik zoveel mogelijk probeer te schrijven. Ga er niet van uit dat dit elke week zal zijn maar zeker 1x in de maand.

Pff wat was het een voorbereiding voor Franck. De sollicitatie. Franck vertelde mij nadat ik net was begonnen bij mijn nieuwe functie dat hij gesolliciteerd had voor een functie op het Caribische eiland Curaçao. Hij had gesolliciteerd voor een functie als Planner. Om het verhaal kort te houden...... Hij was het niet geworden. Jammer. Wij hebben er samen veel over gesproken en onze vroegere droom was even dichtbij. Toen wij 2 jaar samen waren hebben wij het er eens over gehad. We zijn toen naar een voorlichting geweest over het werken in het Caribisch gebied. Wij zagen het helemaal voor ons. Helaas was het toen nog niet onze tijd om die kant op te gaan...

Franck bleek al begin het jaar belangstelling te hebben getoond voor een functie op ST Maarten. Hij heeft zich na zijn afwijzing van Curaçao voor 1000 procent ingezet. Hij moest en zou deze functie krijgen. Ik neem mijn petje voor hem af. Hij heeft zich zo goed verdiept over de functie, het land en nog vele andere dingen die nodig waren voor het sollicitatiegesprek.

10 september heeft Franck zijn gesprek gehad.... 11 september kreeg hij een telefoontje dat hij werd voorgedragen voor de functie.... Ongelooflijk.... We gaan naar ST Maarten...



Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 25 Nov. 2014
Verslag gelezen: 39
Totaal aantal bezoekers 946

Voorgaande reizen:

04 Januari 2015 - 04 Januari 2018

Sint Maarten

Landen bezocht: